![Kunnskap nsr no7](https://realfagsrekruttering.imgix.net/images/Kunnskap_nsr.no7.jpg?auto=format&crop=focalpoint&fit=crop&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=220&ixlib=php-2.1.1&w=315 315w, https://realfagsrekruttering.imgix.net/images/Kunnskap_nsr.no7.jpg?auto=format&crop=focalpoint&fit=crop&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=440&ixlib=php-2.1.1&w=630 630w, https://realfagsrekruttering.imgix.net/images/Kunnskap_nsr.no7.jpg?auto=format&crop=focalpoint&fit=crop&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=265&ixlib=php-2.1.1&w=380 380w, https://realfagsrekruttering.imgix.net/images/Kunnskap_nsr.no7.jpg?auto=format&crop=focalpoint&fit=crop&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=530&ixlib=php-2.1.1&w=760 760w)
Framtidige kompetansebehov III – læring og kompetanse i alle ledd
Måndag 10. februar 2020 vart den tredje og siste rapporten frå Kompetansebehovsutvalet overlevert til statsråd Henrik Asheim. Rapporten lyftar fram eit stort behov for arbeidskraft innan IKT som ei av hovudutfordringane som må løysast.